210409.

Idag har jag powerwalkat, studerat, fått finfina tentresultat och jobbat. En Ollistisdag hade gjort denna dag komplett. Jag vill ta igen alla missade roligheter och träffa folk. Lördagens knappa en timmes besök på Fontana räknas inte, dessutom var jag då ständigt förföljd och tvungen att kommunicera på finska. Snopet nog är inte en enda en av mina Vasavänner ens lite taggade idag. Inte en endaste själ. Tacka vet jag då Stumpan återvänder, henne kan man då alltid lita på i situationer som dessa. I övrigt också förresten.

 
Sommaren 2oo8 gick vi ofta på after-work, där drack vi kossuvichy med lime och förespråkade nudism. Det där med att lyckas på bild tillsammans var vi långt ifrån lika bra på.  

Update: Fick just en rapport av radarparet vid dörren att det tydligen dykt upp ett par kända nunor ändå. Tyvärr har lusten gått ur mej och jag är lika taggad som ett torkat russin. Istället ska jag krypa ner under täcket och satsa på att vakna helt hundraprocentig imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Linda

kan du inte lägga upp dina loppisfynd!? vill se!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback