Sunday, i ordets rätta bemärkelse.

Igår återvände matlusten, idag har livsglädjen hittat tillbaka. Har invigit säsongen med att sitta ute på bakgården, faktiskt med handelsrättsmappen i högsta hugg. Så mycke läst blev det ändå inte, istället skvallrade jag mest med frugan i telefon och lapade sol i hopp om att några strålar skulle fastna i mitt ansikte. Efter en timme gav både jag och solen upp.

Efter att ha druckit min andra kaffekopp på nästan en vecka (!?) måste jag nu läsa läsa läsa. Min morot är att vi sen ska vi grilla. Det gör nästan ont så fint det klingar i mina öron. Grilla.

Fin påsksöndag hörni!


Kommentarer
Postat av: Lena

Stackarn som måst va sjuk hela tiden! Men låter ju som du börjat krya på dej nu :), och jo, vi tar igen det, har ju hela sommaren framför oss,nog ska du väl vara i vasa? Kramar

2009-04-13 @ 12:44:05
Postat av: Josefine

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback