Here we go.

Sökte mej ut i vimlet igår efter säsongens första arbetspass för att leta upp mina salongsberusade vänner och själv ta del av lite ädel dryck. Linn lekte matchmaker och försökte para ihop mej med en finsk polis. Jag är säker på att han kommer göra någon kvinnan lycklig, dessvärre kommer den kvinnan inte vara jag. The matchmaker herself insåg även själv detta och bjöd på både efterfest och övernattning. Sen kompenserade hon ytterligare med att vara, ja kanske världens bästa, day-after-host idag. Vi pratar nu hemlagade klyftpotatisar och iskall cokis. Så att ni vet var ribban ligger ifall ni känner er manade att vara med och tävla om titeln.  

Nä, nu jag ska bege mej till Hanken för att idka lite studier i form av uppsatsskrivning. Ja, ni läste alldeles rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback