C(r)ash.

Jag är ledsen mina kära vänner. Min Acer har sagt upp kontraktet och jag har därmed ingen tillgång till cybervärlden när jag befinner mej inom hemmets fyra väggar. Det är ledsamt, tragiskt och fruktansvärt sorgligt. Hur skall jag klara detta?
Blogginläggen och statusuppdateringarna på facebook som lyst med sin frånvaro beror dock inte endast på tekniska problem. Jag har haft fullt upp hela helgen. Förutom att jag har gjort premiär på catwalken och sett ut som Pochahontas har jag även spenderat otaliga timmar på jobbet och förtjänat trevliga dineros.

Nu ska jag undersöka möjligheterna att rädda min tillvaro och sedan skriva uppsats.

So Long fellas.

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Det är därför man inte fått skvallra med dig på msn. Synd!

2009-04-27 @ 15:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback