14.04.09.

Ikväll pluggar jag handelsrätt, skriver övningsuppgift i Allmän del och gottar mej i pestopasta och choklad. Allt detta när jag kunde gått på 66-års kalas på Ollis och firat tre av mina klasskompisar som alla fyller år idag. Så är det ibland.

Som vanligt känns det härligt att vara tillbaka Vasa, staden som faktiskt levt upp till sitt namn idag. Sol sol sol har gassat från en klarblå himmel. Underbart sa vi och invigde inofficiellt stans bästa terass för att samtidigt se hur det tar sig inför den stundande säsongsöppningen. Från och med lördag är jag igen en working woman.

Pampas Nationaldag 2009 -
 En solskens dag på Vasas Mallorca, vi njöt, vi skålade och livet var härligt.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

De e fin feelejs på vasas mallorca!

2009-04-15 @ 19:32:07
Postat av: Anonym

/Pisa the balcony-chiller

2009-04-15 @ 19:33:35
Postat av: johanna

Härligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback